tirsdag 12. oktober 2010

Småplukk

Det er så mye jeg har lyst på.. på P4 i sta var det en mann som vant 31.000,- fordi han klarte å svare riktig på noen spm.
 Marius spurte, "hva skulle du har brukt de pengene til hvis du vant mamma"
*Ny tv (fordi Rune ønsker seg det og fordi vi faktisk trenger det)
*maling til den lange gangen 
 *fliser i yttergangen,
*en shoppingtur til Sandvika Storsenter
og resten ville jeg lagt i turen til Egypt.
Marius synes det var en god plan.. (søte Mariusen min.)

Hjerte jeg fikk av Rune en gang han satt i fiklet med noe metall, skjell og steiner er minner fra turer vi har vært på.
Steinen hvor det står Anders er bordkortet hans fra 1 skoledag.
Minnene ligger på nattbordet mitt :)

Rose i en bolle i nydelig farge stom står inne i hjørneskapet

En av mine yndlingsstaker.
Elsker zink.

Jeg kjøper ikke så mye nytt men finner nye steder å plassere ting og vips så er det liksom nytt.
Har man samlet ting og tang i 20 år (herregud det høres ut som om jeg er pensjonist plutselig)så blir det noen favoritter.
Og ærlig talt frister det å grave seg inn i kjellerboden og kikke i bananeskene mine.
Er så mye jeg ikke har tatt frem fordi det var jo liksom bebodd her når jeg flyttet inn.
Men nå tror jeg kanskje at noe skal få komme ut og frem fra glemselen.

maler jeg stuebordet hvitt...
(er sånn brunt BOMBAY bord egentlig.. litt skummelt)
Blir spennende å se hvordan det blir.

Ha en fin dag da.
Klemmer fra Grethe

2 kommentarer:

  1. Det er noen som er heldige .. og som vinner masse masse penger!! Skulle ønske det var oss:) Men vet sannelig ikke hva vi ville brukt alle pengene på!! :)

    Nå ble vi veldig nysgjerrig på hvordan stuebordet deres blir:) Hadde vært fint å få sett noen bilder når du er ferdig!! :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder du har lagt ut! Jeg kunne også tenkt meg 31.000,- til hva jeg ville egentlig.. Kanskje jeg burde begynne å deleta hos P4. :D

    SvarSlett