fredag 8. oktober 2010

Hjem til inspirasjon

Jo det finner man overalt i blogglandia.
Det er så mange interiørblogger at man trygt kan kalle det jungel.
Jeg har fulgt GUTTEMAMMA fra jeg fant veien inn i interiørlandet.
Nå har TVFollo vært hos henne å filmet.
Klippet finner du HER.

Bildet er lånt fra Guttemamma sin blogg

Ofte når jeg følger en blogg så er det fordi den bloggen gir meg noe.
Det kan være måten ting blir skrevet på eller et bilde som er tatt,
eller rett og slett fordi jeg er nysgjerrig på hva som kommer neste gang.
Anette heter damen bak Guttemamma bloggen, jeg liker bloggen hennes fordi hun er så flink med gjenbruk. Hun bruker det hun har og har ikke det siste i alt som er av møbler.
Man kjenner igjen mye av det hun har fra 80-90 tallet.. moro!

Nå er det Norges vakreste hjem kåring over og
stakk av med seieren.
Gratulerer så masse.

Ha en fin dag.
Klemmer fra Grethe





2 kommentarer:

  1. Hei:)

    Vi fant bloggen din tilfeldigvis for noen dager siden! Skulle legge igjen en hilsen og legge oss til som følgere da, men det gikk ikke.. Er mye tull med blogger.. Men, i dag fikk vi gjort det! Mye inspirasjon her:) Mange fine bilder, og interessant lesing:) Vi la oss til som følger, håper det går bra? Vi blir alltid veldig glad for nye følgere, så håper du føler det sånn også:)

    Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så fin blogg du har! Vakre bilder! :-) Hehehe, jeg kjenner igjen samtalen du hadde med din mann, synes jeg har hørt den før ;)
    Hehe!

    Gleder meg til å følge deg videre! Ha en skjønn søndag!

    Klem fra Trine

    SvarSlett