onsdag 13. oktober 2010

Og da var stuebordet blitt hvitt også..

Mannen ringte i går tidlig, "du... jeg må til Lillehammer å jobbe i dag jeg"
Da så frua en mulighet til å male stuebordet..
Kastet meg over malingen, grunnet og fikk malt 2 strøk før jeg dro på treff.
Sånn midt på dagen ringte jeg mannen for å høre når han kom hjem
"hei kjære, vet du noe om når du kommer hjem??, du skjønner jeg var redd for at det skulle gå mugg i den lille malingen som var igjen så jeg brukte den opp på stuebordet jeg...."
Mannen: " jasså, du var det??"
Frua: " ja, men det blir veldig bra. Skal lakkerere bordplatene asså"
Så var den malingssamtalen over :)


Når han kom hjem ved 22 tiden sa mannen : " var det ikke fint i brunt også da?"
Frua: " joda, men det passer bedre med hvitt når mange av de andre møblene er hvite"
Mannen bare nikket og kikket på bordet som sto midt på gulvet til tørk...
(mulig det var et litt oppgitt blikk, men han var sikkert bare sliten og trøtt.. hihi)

Jeg hadde jo egentlig ikke lyst til å lakkere platen, men med 4 barn og 3 voksne i hus er det nok lurt.
Bordet blir brukt for å si det sånn.
Nå venter jeg bare på at det skal tørke skikkelig slik at jeg kan få pyntet litt :)

Ha en fin dag!
Klemmer fra Grethe

2 kommentarer:

  1. Hehe, vi kvinner har en del behov og ting vi bare må gjøre:) Men det ble veldig fint!! :) Skjønner godt at det bordet blir brukt

    Klem fra oss=)

    SvarSlett
  2. Vi har et helt likt stue bor og har vurdert å male det hvitt mange ganger. Men utsatt det hele tiden. Men ser det blit jo kjempe fint. Tusen takk fro kommentaren din inne hos meg og at du er følger er ennå koseligere.

    Ha en fin helg

    SvarSlett