fredag 1. oktober 2010

Inspirasjon

Nå går det fremover her på Klevjerhagen, mannen i huset har innsett at det er på tide å finne frem hammer og sag.
Jeg har hundretusen idèer om hvordan ting skal være.
Ønsket er en liten benk på sovesommet slik av vi kan legge fra oss klær der, igår fikk jeg han på gli... kanskje han lager en slik en til meg.
Han sa: "er ikke så glad i å snekre da",
jeg: "jamen jeg kan være med å hjelpe deg"
 han: "vil du ha skilsmisse med engang???"
Vi lo godt begge to.. ;)
Så jeg holder meg unna, og kjøper inn materialer så klarer nok tusenkunstner mannen min resten :))
Bilder fra Jeanne D'Arc Living

Jeg kjøpte bladet rom 1-2-3 for en tid tilbake og fant en link til en side jeg ville sjekke ut
akkurat slik jeg liker med inspirasjons bilder i forskjellige farger.
LOVE IT!!!
Her finner du bloggen også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar