søndag 26. september 2010

Hva betyr syden for deg?

for meg betyr det sol, varme, sand, bading, strand, sene middager og kos..

Ungenes første svøm i Middelhavet på denne turen

Rune på tur i vannkanten

Malin og Anders laget til oss..

sandslott og lek hører med til badeferie

lek med ungene ved bassenget

Å være så heldig å tilbringe 1 uke i varmen når det begynner å bli kaldt her hjemme er nydelig.
Å ha litt brunfarge på huden og varme i kroppen hjelper litt på denne tiden vi går inn i.
For all del, jeg er av typen som liker høsten jeg altså.. men helst når det er oppholdsvær.
Å være ute når det biter i kinnene, med vanter og skjerf.. deilig..
Å kunne sitte inne med hobbyen sin uten dårlig samvittighet.. deilig..
Å tenne telys og sitte med en kopp te eller kakao.. deilig..
Jo, jeg liker høsten, og jeg liker vinteren også jeg.. den første snøen som daler ned.. vakkert.
MEN, jeg synes ikke den trenger å ligge helt til april..
Men igjen når våren kommer.. sukk... deilig det også.
Så å bo i Spania f.eks vet jeg ikke om jeg hadde klart.
Liker alle årstiden på en måte.
De har hver sin sjarm..
Eller??


Ha en fin uke.
Klemmer fra Grethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar