onsdag 29. september 2010

Alt man trenger er en kaffe latte

Noen ganger er det slike dager at alt man har lyst til er å få en stor kopp kaffe latte servert der man sitter med et nytt scrappe eller interiør blad.

lånt fra bloggen meandalice.blogspot.com

Men så er det slik at dagene er så hektiske at det er ikke alt som går som man vil.
I dag er en rolig dag... tror jeg da.
Jeg surfer litt rundt å finner inspirasjon til å pusse opp her.
Det er en jungel der ute, jeg er nokså sikker på hva som er min stil, men hva med grethemannen sin stil??
Vi er ikke helt samstemte selv om jeg som regel får det som jeg vil, men han skal jo trives han også.
Jeg vil ha det hvitt, enkelt med personlige innslag.
(som jeg hadde det før jeg flyttet inn her på Klevjerhagen)
Med 2 mekanikere i hus er ikke hvitt helt det optimale, jeg ser den..
(de vasker seg asså.. haha, men det er alltid en flekk eller to som dukker opp..)

Gruble gruble

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar