tirsdag 28. september 2010

Fra Spania

Mandagen før vi dro hjem var det overskyet og regn så vi bestemte oss for å ta turen til Torreveija.
Vi var på et kjøpe senter først, men det var kjedelig så vi trasket avgårde nedover,
for vi ville inn til selve sentrum..
Vi gikk vel en times tid og der sto vi midt blant gamle hus, skilter og trafikk.
Jeg er inne i en prosess der jeg tenker farger om dagen.
Vi snakker om å pusse opp, så farger kverner litt rundt i toppen.
Jeg har alltid likt lys lys turkis.. og nå ser jeg utifra hva jeg tar bilder, så liker jeg jammen terrakotta også..
Ikke det at jeg skal ha det på noen vegger her hjemme, for jeg driver å bearbeider mannen i huset om å få lyse vegger slik jeg hadde det før vi flyttet sammen.
Eggeskall fargen er min favoritt.

Det skiltet det er bilde av ble det mye latter rundt... på norsk kan det jo ser ut som....
men jeg aner ikke hva det betyr på Spansk :))

Ha en strålende høstdag.
Sola skinner og det er kaldt, akkurat slik jeg liker det.

Grethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar