tirsdag 20. juli 2010

Romantisk

Jo jeg er av den veldig romantiske typen... er nok blitt mindre med årene da jeg har en samboer som ikke helt skjønner greia.Men vips så gjør han en romatisk gest uten å vite det og jeg blir helt rørt.
Som da han satt å fiklet med en ståltråd og laget hjerte til meg... eller da han fant et skjell som liknet et hjerte i Egypt..eller da han kom hjem med et Swarovski armbånd fra Frankfurt fordi han hadde sett at den ene charmsen var et rosa hjerte og da hadde han tenkt på meg.
(han hadde ikke sett at det var 3 charms til på armbåndet med andre forskjellige hjerter :) )
Jeg ser jo når jeg skriver dette at Grethemannen er litt romantisk allikevel <3

Jeg fant dette bildet hos IHEARTFACES, det bare oser av kjærlighet.

 

Jeg er blitt fridd til, men når bryllupet skal skje?? Vet ikke.
Alt jeg vet er at kjolen er klar og at det skal være på en strand i et varmt land.

Forslag til hvor?

Grethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar