onsdag 21. juli 2010

Er det rart jeg er betatt??

Sandefjord... jeg smaker på ordet
og kjenner hvor mye det betyr for meg av mange grunner.
Gamle og nye..

Se hvor flott det er i skjærgården?
Sukk!

2 av gutta mine og jeg campet i Skjellvika på Østerøya
 (paradis på jord)
Vi var ikke så heldige med været, ikke det at det regnet så mye, men det blåste endel.
Vi sparket fotball kl 23 om kvelden, spiste godteri, fniste og lo.
Sovnet som steiner etter å ha spilt 'DUST'
('Idiot' var et litt langt ord fant Marius ut fordi det begynte å bli så mørkt at vi ikke så kortene våre...fnis)

Koselig hadde vi det ihvertfall.
På vei hjem igjen kjørte vi innom Tønsberg og kikket, shoppet og spiste is.
Herlig ende på sommerferien.

Nå sitter gutta på Torp og skal sammen med pappa'n sin 2 uker til Spania.
Skulle ønske det var meg, men om 2 mnd skal vi en uke til Spania hele gjengen.
DET BLIR SÅ BRA!!

Klem Grethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar